I    Jednodnevni izleti     Komentari    I    Kontakt    


 

Nissan Patrol GR 4.2

                   Utvrda na kotačima


 
    Jedan od najpoznatijih, a ujedno i najkarizmatičnijih terenaca. Naravno, radi se o Nissan Patrolu

    Snaga je ono čime odiše Patrol. Konzervativne linije vanjštine nisu nikako dosadne u ovom slučaju radi se o očuvanju imidža čije su odlike tradicija i kvaliteta. Najuočljiviji dijelovi karoserije su svakako oveći odbojnici i izbočeni blatobrani. Snažnom i sigurnom izgledu dakako najviše dopridonosi Patrolova veličina. Preko pet metara dužine, skoro dva metra širine i 1.90 m visine te dvije i pol tone težine uistinu ulijevaju strahopoštovanje ostalih sudionika u prometu. Naravno vizualnom dojmu snage, a svakako i praktičnosti pridonosi i velika odignutost automobila od podloge te veliki međuosovinski razmak.

Nissan patrol

    Svojom vanjštinom Patrol jasno daje do znanja da se radi o pravom terencu, ali to ne znači da će vas u unutrašnjosti dočekati nekvalitetni materijali i jeftina obrada za kojima nećete žaliti ukolkoih zaprljate i sl. U samom uvodu naglasili smo kakva terenska reputacija prati Patrola i kako se s njim malo koji automobil može mjeriti. Usprkos cestovnim gumama kojima je ovaj model opremljen na našem malom off-roadu nije bilo nikakvih problema. Već za vožnje asfaltom tvrdo podvozje, krute osovine i snažan 4X4 pogon otkrivaju da se ovom automobilu ne bi bilo teško snaći na neravnom i blatnjavom terenu, naprotiv zbog kvalitete naših prometnica, tamo bi bio "doma". Prebacivanje pogona i na prednju osovinu, reduktor, mogućnost blokade diferencijala te visoko odignutost karoserije od podloge sve govori u prilog tome da je Patrol prije svega čistokrvni terenac.


   Patrol dolazi samo u dizelskoj izvedbi u nekoliko različitih omjera. Naš je 4.2 litreni dizelaš koji je razvijen na dokazanom 2,8-litarskom prethodniku, i ustvari predstavlja samo njegovo pojačanje. Agregat razvija 160 KS, dok je maksimalna brzina Patrola 180 km/h uz ubrzanje od 0 do 100 km/h za 15,2 sekundi. Bolje performanse se ne mogu niti očekivati kada se u obzir uzme oblik karoesrije, težina automobila od skoro dvije i pol tone i namjena za koju je ovo vozilo prvenstveno i napravljeno. Dakle ako imate ove činjenice na umu nećete imati nikakvih zamjerki na performanse jer su one ustvari solidne. Isto vrijedi i za potrošnju koja, opet napominjemo uz otpor zraka i masu automobila, iznosi solidnih prosječnih 13,5 litara. Ako smatrate da vam je autonomija, s obzirom na potrošnju, nikakva, napomenut ćemo vam da Patrol zato ima spremnik od 80 litara.
 

    Patrol je jedno od nadugovječnijih imena u automobilskoj industriji, a svoj pedigre nezaustavljivog terenca je gradio dugi niz godina, također kroz nebrojeno off-road utrka na kojim je ostvarivao zapažene rezultate. Poslovična Nissanova sigurnost, pouzdanost, kvaliteta kada su u pitanju 4X4 modeli, te terenska superiornost koja traje iz generacije u generaciju Patrola jamac su pravog odabira ukoliko se odlučite na kupnju ovog automobila.

I    Jednodnevni izleti   I    Žumberak    I    Komentari    I    Kontakt    
 

 

Powered by: Seoski turizam 

izrada internet stranica

off-road@seoski-turizam.net